بیمار به دیالیز با کراتینین سطح 9 آیا آن جدی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیمار به دیالیز با کراتینین سطح 9 آیا آن جدی

بیمار به دیالیز با سطح کراتینین از 9 آن است جدی است؟ همانطور که همه ما می دانیم، دیالیز یکی از رایج ترین راه برای کاهش سطح کراتینین بالا در نارسایی کلیه است. و بسیاری از سطح کراتینین بیمار خواهد شد پس از دیالیز کاهش می یابد، بیمار که سطح کراتینین می تواند با دیالیز نمی شود کاهش آنها باید با توجه به آن پرداخت.

چرا دیالیز می تواند سطح کراتینین بالا پایین تر؟

شما می دانید، یکی از عملکرد کلیه است به برطرف کردن آن مواد زائد و سموم را از خون است. اما پس از کلیه های آسیب دیده، کسانی که سموم در خون ما خواهد ساخت. دیالیز به عنوان کلیه مصنوعی می تواند آن مواد زائد برطرف کردن، از جمله کراتینین اضافی از خون را با انجام بخش هایی از وظیفه کلیه.

چه می شود اگر سطح کراتینین می تواند با دیالیز نمی شود کاهش یابد؟

اگر سطح کراتینین بالا را نمی توان توسط دیالیز کاهش، که نشان می دهد دیالیز مناسب برای این بیمار نیست، بنابراین او باید به دیگر درمان های جایگزین تبدیل شود.

در روز ما، به جز دیالیز انواع بسیاری از درمان های می تواند مورد استفاده برای کاهش سطح کراتینین بالا و پیوند کلیه یکی از موثرترین درمان است، با این حال، درست مانند دیالیز، آن را نیز برای تمام بیماران نارسایی کلیه متناسب نیست وجود دارد.

سپس پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری از طب سنتی گیاه چینی می آید را به واقعیت، با کمک از این درمان بیمار کلیوی نارسایی نه تنها می توانید کراتینین خود را کاهش، اما همچنین می تواند یک فرصت برای کاهش بار دیالیز می کنید، حتی خلاص شدن از شر آن.

اگر شما سوال دیگر در مورد دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک و یا دکتر ما در واتساپ / وایبر به طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: